10 november 2013

Farsdag

Hej bloggen! Hittills har min dag varit ganska full med program och dagen är inte slut än. Det är ju farsdag idag så på morgonen firade vi pappa med en present på sängen och chokladflingor och jordgubbar till morgonmål. Har också haft syster på en snabbvisit och så har vi varit på vår kusins kalas. Skrev inte det i bloggen men på fredagen tog jag ner alla mina Bieber planscher från väggen. Har några kvar på dörren. Jag gjorde inte det för att jag inte är ett fan mer, utan för att jag vill ha lite förändring. Så nu är det jätte tomt på väggen men jag planerar att sätta lite annat dit som ni får bild på när det är klart. Är inte själv riktigt säker vad jag skall sätta dit men jag kommer nog på nåt. Om en stund får vi besök av Cedric och Mixu, sedan är det läxdags och Solsidan som står på schemat. Hoppas ni har en trevlig söndagkväll! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar