18 september 2013

Tung dag

Tung dag idag. Tur att vi fick sluta tidigare och missade gymnastiken, skulle inte ha orkat med det. Regnat har det ju också och inte så lite heller. Känner mig riktigt deppig just nu. Vädret är dåligt, jag borde läsa på prov, borde fara på länk och så har jag sjukt i magen. Men ska inte sitta här och klaga nu. Det är ju tråkigt att läsa en massa klagomål.
Idag skall jag plugga ordentligt på hälsokunskap och geografi. Hoppar över länken p.g.a. vädret och pluggar lite extra istället. Skall också fortsätta på min önskelista. Har redan en hel del saker där. En ljuvlig filt från Ikea, VS-produkter, The Key mm. Men som sagt skall jag fylla den listan med lite mer jag önskar mig.
Måste också välja kläder till skolfotograferingen som är imorgon. Hatar verkligen skolfotografering.

Blev ett litet depp-inlägg i alla fall. Trots att jag försökte att det inte skulle bli det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar