11 september 2013

Details

Nu är det verkligen höst på riktigt. Löven börjar bli röda/orange/gula och de faller ner från träden. Det blåser kallt ute och på morgnarna då jag skall till skolan är det ju faktiskt kallt ute. Fast jag kan inte riktigt än acceptera att hösten har kommit. Kändes ju dock som sommar idag på gymnastiken. Men ni vet ju redan att jag gillar hösten!
Idag är det en dålig dag för mig. Började nog bra på morgonen för idag har jag namnsdag så jag fick en liten present. Sen har det annars varit trevligt i skolan förutom föredraget vi hade på hälsokunskapen. Efter det var jag arg ett par timmar men det gick över och det känns redan bättre.
Annars har jag bara packat upp skolväskan och fotat lite idag. Skall se på TVD snart, flytta bilder till skivor och så skall jag laga läxor som vanligt. En ganska vanlig vardag för mig idag alltså. Vi hörs imorgon kära läsare!



Klocka - Mammas/ Armband - Kappahl och Ur&Penn/ Väska - H&M/ Skor - Converse

2 kommentarer:

  1. Grattis SANDRA på namnsdagen!!! GRIIIIIS <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Erika! <3 Inte så svårt att gissa att det var du som skrev <3

      Radera