25 augusti 2013

Tradition

Hejsan bloggen! Såg ni mitt tidsinställda inlägg som kom upp klockan 13.00? Det var de sista bilderna från Breidablick. Tog över 300 men jag raderade typ 100 så ni fick egentligen bara en bråkdel av alla bilder.
Idag då? Jag har varit till Snappertuna och Ekenäs med familjen. I Snappertuna var vi till kyrkan och tog bilder för det har vi gjort varje år sedan mamma och pappa gifte sig där. Det är en tradition att åka dit någon dag i augusti. Sen åkte vi och hälsade på mormor och morfar som kom hem från Österbotten igår.
När vi kom hem lagade vi tortillas och sedan dess har jag jobbat med min hälsokunskapsläxa och så har jag fixat lite annat.
Idag skall jag ännu hjälpa pappa med häcken, öva på franskaprov som vi har imorgon, laga läxor och fixa allt klart för imorgon börjar tredje veckan i gymnasiet. Kan inte förstå att vi redan har gått två veckor i skolan.


Kjol och t-skjorta från H&M/ Armband från Kappahl/ Halsband från Ur&Penn



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar