13 augusti 2013

The Key

Hej igen! Måste säga att min dag har verkligen varit bra men också tung. Började klockan 08 och slutade klockan 16. Så är det varje tisdag, onsdag och torsdag, både i första och andra perioden. Men det är helt okej för mig, det är ju en vanesak så det kanske blir lättare efter en tid.
Idag hade jag ganska bra timmar dessutom. En timme studieteknik, sedan en timme finska, två timmar psykologi, två timmar geografi och två timmar konst. Favorit ämnena idag var nog psykologi och konst. Dagen gick dessutom ganska snabbt så det var ju bra!
Efter skolan skyndade vi ner till Virkby och köpte mellanmål till oss för man blir ju ganska hungrig på åtta timmar i skolan och det ända man får är den inte goda skolmaten.
Idag är det förresten andra dagen godisstrejk. Eller vet inte vad jag skall kalla det egentligen för jag får inte dricka limsa, inte äta "skräpmat", godis, kex, kaka och ja typ allt ohälsosamt. Har bara 23 dagar kvar, haha :)
Snart skall vi fara på länk och ikväll måste jag gå tidigt och sova, är så himla trött.

Just det, idag har Justins nya parfym The Key kommit ut i Finland. Har hört att den doftar bättre än Someday och Girlfriend. Måste verkligen ha den men som sagt så har jag gett bort mina pengar så att jag inte skall köpa nåt onödigt så det får bli någon annan gång.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar