16 augusti 2013

New York

Hejsan! Igår hade skola från 08-16 idag igen. Länkade i gymnastiken och hade en timme med våra klasser. Annars var det en normal skoldag. Fick mina nya gymnasieböcker i posten också och så köpte jag några begagnade. Försöker köpa så mycket som möjligt begagnat så jag köper till flera perioder redan nu. Hände inte så mycket mer än det igår. Bara slöade och kollade Criminal Minds.
Idag var jag i skolan från 08-14. Skönt att sluta tidigt på en fredag! Slapp dock inte hem före 15 med kusin Linda och min faster. Synd att man måste vänta så länge på bussen men vad gör det när man har bra sällskap :)
Har inte hunnit göra så mycket idag än men har rett upp i rummet lite och lagat en New York-burk dit jag skall sätta lite slantar nu och då. Den resan blir nog efter att jag studerat klart men det kommer bli min första resa själv, med eller utan vänner, det får man se sen! Och att sätta bort lite pengar nu och då känns ju ingenstans.
Har inte nåt speciellt jag skall göra idag så får se vad jag hittar på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar