7 juli 2013

På väg hem

Hejsan! Som ni märker så bloggade jag inte igår för det var fullt upp precis hela dagen. På förmiddagen flyttade jag och Lotta upp till vinden för att sova där sista natten, så vi städade där vi sov tidigare. Sen hjälpte vi till med maten och en massa annat som det skulle ta evigheter att skriva om jag skulle räkna upp allt. Klockan 16 började festen och de sista gästerna for hem efter 23! 50 års festen var jätte lyckad och jag hade i alla fall en jätte bra kväll. Det var jätte fint och varmt väder också så det var ju bra.
Idag på morgonen packade vi ihop våra saker och hjälpte till med att städa efter festen. Vi startade efter 12 och nu har vi en knapp timme kvar så är vi hemma. Har inte gjort nåt speciellt i bilen. Läst klart First step 2 forever och varit på ig och facebook såklart. Har stannat två gånger precis som på onsdagen. Imorgon får ni ett inlägg med bilder från Österbotten.
Om en vecka åker vi till Sverige. Blir en shoppingresa för min del men vi skall nog också gå på ABBA-museumet. Eftersom Sverige har butiker som Finland inte har skall jag och Lotta gå dit, som Hollister, Top Shop mm.
Nu blev det ett rätt så långt inlägg så det är bäst att jag slutar skriva nu :)




Posted via DraftCraft app

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar