23 juli 2013

Instagram

Godkväll! Sitter just nu ute i solen och har just ätit. Vädret är så ljuvligt! Mamma och pappa har kommit idag. Har ritat också och det blev rätt så bra. Annars har det inte hänt så mycket alls.
Igår kväll såg jag på Twitter att directioners har trendat #DirectionersWantJustinToDie och jag blev urförbannad. Tog det ganska seriöst. Han är ju trots allt min idol. Har typ tappat all respekt för dem som skrev det. Inte för dem som inte var med i det för jag har ju några bra vänner som är directioners. Var ju också förut men det blev lite och nu är jag inte mer. Ja, nog om det.
Har lite planer för imorgon men det får ni läsa om imorgon kväll. Vi hörs då!
Några bilder från min Instagram @sandrawecks:




3 kommentarer:

  1. VINN EN FLASKA ARGANOLJA FRÅN LOELLE - SUPERBRA FÖR BÅDE HUD & HÅR!
    http://martinaolsson.myshowroom.se/33403/tavling-vinn-en-flaska-arganolja-fran-loelle/

    SvaraRadera
  2. Va fina shorts! Vartifrån? :)

    SvaraRadera