5 juni 2013

If you don't fight for what you want, don't cry for what you lost

Hey! Vädret är fint igen så jag har suttit ute 10 minuter i solen idag. Sen orkade jag inte mer, haha :) Men eftersom jag skulle vilja bli brun så måste jag ju sitta ute lite längre än det. Det skulle jag också göra om jag skulle ha nåt att göra när jag sitter där och solar. Det är så tråkigt!
Men jag har också gjort lite annat idag. Vi var ner till byn ett varv. Sen har vi lagat Frozen Yoghurt med vår glassmaskin vilket gick helt bra men eftersom vi hade naturell yoghurt så blev det inte så gott. Men till nästa gång vet vi att vi skall ta någon annan slags yoghurt och dessutom så är det ganska hälsosamt om man inte sätter socker :)
Om en stund kommer Elin hit över natten. Städade ju lekstugan igår så nu är det bara att föra madrasser och täcken dit. Kommer bli kul tror jag. Vet inte riktigt vad vi skall göra när hon är här men vi kommer nog på nåt som vi alltid brukar :)
Skriver mer om det imorgon, vi hörs då!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar