29 juni 2013

Helsingfors och Ingådagen

Hejsan bloggen! De här två dagarna har varit jätte bra dagar. Igår bloggade jag ju inte alls. Jag var i stan och shoppade med Lotta. Vi åkte dit med mamma och pappa efter jobbet och shoppade först en stund. Sen åt vi pizza med Cedric, Mixu, mamma och pappa på Classic Pizza. Efter det shoppade vi lite till och sen åkte vi hem. När jag kom hem fotade jag lite bilder till er på det jag köpte. Köpte inte så mycket men lite i alla fall.
Idag kom Roosa hit på morgonen och först var vi här hemma hos oss en stund och sedan åkte vi ner till Ingådagen. Vi åt pizza på Sågen och chillade i byn till klockan två och sen kom vi hem och bara talade, planerade saker och spelade lite Wii.
Har inte gjort nåt extra sedan Roosa for hem. Ikväll skall jag i alla fall se på Survivors, mer vet jag inte.


Ny facebook profilbild



Hittade ett par perfekta jeans shorts inne på Mango


Och en svart basic kjol med silver dragkedja där bak från H&M


Har sett många bilder på Arizona te på Tumblr så jag skall smaka på det idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar