11 juni 2013

Grattis Erika ♥

Idag fyller världens bästa ERIKA 16 år! Grattis ♥
Annars då? Ja-a, likadant idag som igår. Hemma ensam var jag på förmiddagen men sen kom pappa hem tidigt. Jag har för det mesta bara slöat men jag har också fotat lite och lagat på mitt resealbum en stund. Nu när jag hade fått bilderna från Ålands-resan och kartong till albumet var det bara att börja. Jag tycker jätte mycket om att laga på mitt resealbum eftersom sen när man är gammal är det roligt att se var man har varit och vad man gjort där.
Om en stund cyklar jag ner till byn för att möta Lotta för vi skall gå till biblioteket för att låna någon bok. Man kan ju läsa på jobbet när det blir långtråkigt så jag skall låna någon bok tills dess.
Lite senare skall vi också åka till farmor för att hälsa på.
Vet inte riktigt vad jag skall göra på kvällen men det skriver jag om imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar