26 juni 2013

2 months ago

Hejsan! Har ni märkt att det är helt sjukt hett ute idag? Märkte det redan på morgonen då jag plockade jordgubbar från 8-11. Sen är det ju onsdag vilket innebär att en ny PLL-del har kommit ut! Såg den redan efter jobbet för jag kunde inte vänta tills ikväll :) Och om exakt en vecka åker jag med familjen till Österbotten för att fira mormor och morfars bröllopsdag eftersom de har varit gifta i 50 år.
Har inte gjort nåt annat än det idag men kanske jag målar lite senare. Vi får se.
Imorgon jobbar jag som vanligt och likaså på fredagen men på lördagen har jag ledigt för det är Ingådagen. Då kommer också Roosa hit. På fredagen åker jag till stan och shoppar lite! Det var så länge sedan jag shoppade i stan.
Idag är det ju den 26.6, 2 månader sedan Justin Biebers konsert. Lite sorgligt nog att tiden går så snabbt men också roligt eftersom ny musik är på kommande!


Tanning yesterday - @sandrawecks



#40millionbeliebers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar