23 april 2013

Legend says, when you can't sleep at night. It's because you're awake in someone else's dream

Hejsan bloggen! Ja, som rubriken har jag inte sovit just någonting den här natten heller. Typiskt.
Men nu till skoldagen. Det var en okej skoldag idag. Med okej menar jag att den rullade på som vanligt med inga större problem. Har haft vikarier i flera ämnen och så har vi haft hejarklacksmöte på en rast som dock var ganska råddigt och lite kaos och oklarheter, men det fixar sig nog till slut ska ni få se :) Efter skolan hade vi då hejarklacksmöte för ledarna. Synd så gick det inte lika bra som förra gången men vi kom lite framåt i alla fall, vilket duger för den här gången. Jag kom just hem och åt och sen satte jag mig här.
Ikväll blir det samhällslära plugg och alltmöjligt annat. Dessutom ska ni få ett tidsinställt inlägg klockan 20.00 som handlar om lite saker jag vill ha just nu. Min "wishlist".
Nu ska jag ladda upp en bild till er och sen blir det plugg och annat som skall göras klart inför en ny skoldag imorgon. Kom ihåg att kolla bloggen efter 20.00, hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar