2 april 2013

I'm loving every second, minute, hour, bigger, better, stronger, power

Hejsan bloggen! Hur har er första dag efter påsklovet varit? Min var riktigt bra trots att jag trodde tisdagen skulle bli en av de värsta dagarna på den nya perioden men jag hade fel och tur var det eftersom jag vet att torsdagen kommer bli en av de värsta dagrana. Torsdagen har alltid varit en tråkig dag eftersom vi har franska som tillval då och då blir det bara läseämnen den dagen.
Annars har min dag varit jätte bra, förrutom att jag och Lotta tänkte missa bussen för att min cykel gick sönder...
Efter skolan gick jag och Lotta ut och fotade lite och sen gick jag ut och gå med hunden. Jag kom just in från att ha suttit på terassen och läst. Man klarar sig fint i bara tröja nu när det börjar bli varmt :) Vi har deadline för boken på fredagen och jag har typ 100 sidor kvar så ja måste läsa massor !
Här får ni bilder från idag:


Hade på mina nya örhängen idag :)



Så här halt var det med converse, tänkte falla precis hela tiden idag.
Tänkte nog börja använda min nya jeansrock när det blir lite varamre ännu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar