24 april 2013

After every dark night comes a brighter day

Hello! Ja, nu är nervositeten verkligen i mig. Hela veckan har jag sovit dåligt som jag redan skrev i ett inlägg igår. Likaså denna natt. Alltså varför är jag nervös? Är det ett bra eller dåligt tecken?
Men i skolan var det dock ganska så lungt och trevligt idag. Första timmen hade vi prov och jag kan säga att det gick inte bra, tippar på 6-7 kanske. Andra timmen började vi på en film som heter Äideistä parhain och jag har sett den förut men den är bra. Sorglig är den också.
Sen hade vi matematik, två timmar huslig ekonomi och modersmål. Alla de timmarna var bra timmar. Efter skolan kom jag hem, gick ut med hunden och så kollade jag och Lotta två gamla avsnitt av Crminal Minds. Sen dess har jag gjort en hel hög med läxor och inte är dom slut än, för imorgon har vi ett stort förhör/prov i franskan. Dessutom blir jag efter skolan imorgon och bakar för hejarklacken så jag kommer hem ganska sent och efter det har jag en hel del att förbereda inför fredagen.
Nu ska jag jobba på mitt religions-arbete som råkar ha deadline på fredagen. Ikväll blir det då alltså provläsning och så ska jag putsa upp mina Converse lite. Sen taggar jag Grey's Anatomy. Vi hörs!


Idag hade jag ett par byxor från Vero Moda/ T-skjorta från H&M/ Jeansjacka ursprungligen från H&M/ Converse (borde vara vita)


Ny favorit ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar