11 mars 2013

Tv ruutu ja lämmin syli, ilman sua vain kylmä tuli. Tiedän että haluan sun palaavan

Hejsan! Hann inte skriva nåt inlägg igår kväll så jag ska börja med att berätta om gårdagen.
På dagen dammsugade jag hela huset, pust! Jag bakade också, det blev drömtårta den här gången, nam :) På dagen gjorde jag typ inget annat men på kvällen redde jag upp mitt klädskåp och satte lite kläder till loppislådan vi har här hemma, jag lackade naglarna, spelade kort och kollade en film som hette The five-year engagement :) Den var lite konstig men bra i alla fall!
Idag började skoldagen med tre timmar gymnastik istället för två, dessutom var vi på gymet. Det var helt okej. Hade en timme miljörådsmöte också så dagen var bra, inte alltför normal och tråkig .
Efter skolan lagade jag lite mellanmål och kollade på tv, som vanligt.
Imorgon har vi biologiprov så jag ska öva på det snart, börjar väl bli dags. Imorgon ska jag dessutom på HIFK-Ilves så jag skriver antagligen inte något inlägg imorgon men om jag hinner efter skolan så gör jag det då. Vi hörs!


Sista matchen i runkosarjan imorgon, vi hoppas på vinst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar