13 mars 2013

Tsiga tsaga tsiga tsaga, IFK! ♥

Gårdagen var riktigt bra. Matchen var bra men fel lag vann, precis som de fyra senaste gångerna. Men stämingen var bäst! Kimmo Kuhta spelade sista matchen, så det var lite extra. Lite synd också eftersom han är så bra :)
Idag har dagen rullat på precis som vanligt. Hade först tre tråkiga timmar. Sen tre bra timmar så dagen gick ganska snabbt. Har varit jätte trött idag också, kanske för att vi inte var hemma typ alls igår och för att redan halva skolveckan har gått.
Ikväll tänker jag nog bara ta det lungt och kolla ett avsnitt PLL :) Det är riktigt spännande just nu!
Här får ni mina tre bilder från matchen och två från google. Det är det ända jag har att bjuda på just nu :) Vi hörs imorgon!


Först hade vi ganska dåliga platser höst upp.

 
Sen såg vi fyra lediga platser på fjärde raden bakom Ilves mål som ingen satt på vilket var helt perfekt för oss :)


Den här bilden knäppte jag snabbt före vi for hem, stämningen var fortfarande på topp, trots att matchen var slut men alla sade hejdå till Kuhta.


Dessa bilder tog jag från google så de är inte mina men om ni ser på den här bilden och föregående så ser ni ungefär var vi sitter.


Den där svarta målningen av Kuhta var jätte fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar