16 mars 2013

Starbucks

Hejsan! Har ni haft en bra dag? Min har i alla fall varit väldigt lyckad. På morgonen steg vi upp tidigt ock åkte iväg till Helsingfors och Vanda, vi åt på IKEA, var till Starbucks och till Stockmanns outlet var vi också. Jag har fyndat lite nytt! Jag lägger bilder i slutet av inlägget. På IKEA åt vi mat. Jag brukar alltid ta köttbullar med franskisar men nej, de får inte sälja köttbullar mer eftersom det kan vara häst i det! Nu säljer de korv istället, blev lite besviken. Efter det åkte vi till Makuuni och köpte godis, sen till Stockmanns outlet men hittade inget speciellt och till sist till Starbucks Coffee på flygfältet. Jag tog samma som förra gången, alltså en hallonsvartvinbärsisdricka. (som slush ungefär) Men nästa gång tar jag det som pappa tog idag, för det var jätte gott. Det var en Blended Caramel Frappucino, ni måste smaka någongång!
Här får ni bilder på det jag köpt och lite annat:


Ny festkavaj


Ny tröja


Köpte en mega poster på JB, lite för nöjd!

Nytt puder från Rimmel, makuuni godis
Starbucks:






Namnam ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar