16 februari 2013

Nästa vecka

Hejsan! Varför skriver jag alltid sent på dagen? Jag borde egentligen skriva lite tidigare men om man inte har tid så kan man ju inte!
Idag har jag då alltså varit i Ekenäs hos mormor och morfar och sen i Dragsvik och hälsa på min bror. Det var öppen dag där så man fick fara dit och titta. Vi köpte munkar också, haha :)
Det var roligt att se hur där ser ut för jag har ju inte sett det förut. Synd att det var så kallt bara att stå där ute någon timme.


Efter det åkte vi tillbaka till mormor och morfar för att äta och hämta Doris som hade varit där så länge vi var i Dragsvik. När vi hämtat henne åkte vi till butiken och sen hem.
Då kom farmor och Stigu till oss. Det har verkligen varit fullt upp idag. Jag har packat också, är inte klar på länge ännu, men jag fortsätter lite senare :)
Imorgon åker jag ju iväg till Rövass som hjälpledare på Skriftskolan med Nina, Lotta och Erika. Så jag "jobbar" hela veckan och kommer hem först på lördagen. Jag tänkte börja med den här och sätta en i dagen så länge jag är på lägret:

Dag 1 – 5 fakta.
Dag 2 – Under 2013 vill jag.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 7 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Nu måste jag fortsätta packa och fixa allt klart för imorgon. Det finns ju inget bättre än att börja lägret med en gudstjänst i kyrkan imorgon på morgonen. Vi hörs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar