23 februari 2013

Mitt sportlov

Oj, vilket sportlov alltså! Jag kom idag hem från sportlovs skriban och jag vill redan tillbaka dit! Den här skriban var t.o.m bättre än min egen och jag hade jätte roligt där. Vi gjorde lite skämt till konfirmanderna, vi åkte snöskoter, vi hade bröllop där alla klädde ut sig till den roll de fick, vi vakade, skrattade och var galna. Vi väckte dom på de mest sämsta sätten man kan vakna på, t.ex. med ett ämbar som hade små saker i som vi skakade och sen höga och störande ljud från telefonen :) Den här skriban var så bäst (förlåt att jag skriver det hela tiden men det var den faktiskt).
Jag vill tacka alla som var en del av lägret för ni gjorde det till det bästa lägret någonsin och jag hoppas jag kan vara en del av nästa års skriba också, förståss med de bästa vännerna man kan ha :)

Skrattar ännu åt alla fina smeknamn, en del vet vad jag menar ;)

Här får ni lite bilder från skriftskolan och på mina nya skor jag fått:





Mina nya skor från Wild Shoe

Ni får lite fler bilder sen när jag gått igenom alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar